reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Bérešová

Andrea Bérešová

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  21x
reklama

Reportáže

Botanická záhrada

Andrea Bérešová

Botanická záhrada

Rozlohou je najväčšiou botanickou záhradou na Slovensku a výstava orchideí je neopisateľná, farebná, a veľmi dobre ma naladila v deň jej návštevy pred poslednou skúškou semestra v škole. Príjemná prechádzka rozkvitnutou prírodou aj v neskutočnej zime, ktorá je už vonku za skleníkom..:)

  • 12. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 313x
  • 1
Slovenské technické múzeum

Andrea Bérešová

Slovenské technické múzeum

Ako som sa stala 7 632. návštevníkom Slovenského technického múzea v Košiciach? Predsa som si kúpila spolu s Niou a Maťom vstup do múzea a na lístku bolo napísané poradové číslo vstupu. Aj keď cena pre študentov je 1,50 EUR, výstava kuriozít bola super... Okrem toho stála za to aj bežná expozícia hutnictva, písacích strojov, telefónov, fyziky, či geodézie a kartografie:)

  • 12. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 370x
  • 0
Viedeň-Melk-Salzburg

Andrea Bérešová

Viedeň-Melk-Salzburg

Cestopis o tom ako som ochutnala kávu vo Viedni, či pravé Mozartove guličky.. Nabudúce to bude Zacherova torta a pravý šnicel..:)Kiežby som v tomto kraji mohla ostať dlhšie, pozrela by som si toho oveľa viac, ak tam niekto pôjdete berte ma zo sebou, chcem sa vracať na pekné a výnimočné miesta znova a znova...

  • 27. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 40
Výstup na Malinô Brdo..

Andrea Bérešová

Výstup na Malinô Brdo..

Rozhodla som sa, že 0-kreditovú telesnú výchovu na Technickej univerzite budem tráviť v spoločnosti dobrej turistickej partie každú sobotu...

  • 4. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 066x
  • 2
Ako Aďa prvýkrát merala v Krompachoch...

Andrea Bérešová

Ako Aďa prvýkrát merala v Krompachoch...

Som vyučená geodetka a bolo mi cťou 2 celé mesiace spolupracovať a zároveň sa učiť vo firme v Košiciach,blízko mojej od pondelka ,,dennej rutine Technickej univerzite:-)

  • 20. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
2.9.2008

Andrea Bérešová

2.9.2008

Po skončení štúdia na základnej a strednej škole sa dnes v prvý školský den práve ja poberám do práce.

  • 2. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
,,Bandurky, gruľe, krumpľe, kompere..."

Andrea Bérešová

,,Bandurky, gruľe, krumpľe, kompere..."

Nazvime ich, ako chceme, každú jeseň na nás čaká vyorávanie. No tento rok to bola veľmi podobná tematika zemianstva s Kocúrkovom či Ťapákovcami...

  • 1. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Energický víkend

Andrea Bérešová

Energický víkend

Po poriadnej týždennej práci si každý mladý človek zaslúži chvíľku pre seba...

  • 25. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
IG5 - medzinárodný geodetický päťboj

Andrea Bérešová

IG5 - medzinárodný geodetický päťboj

Mala som sa ho možnosť vrámci školy zúčastniť aj ja....

  • 20. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Interview s pani Máriou Auerovou

Andrea Bérešová

Interview s pani Máriou Auerovou

Otázky pre organizárorku podujatia čaj o 5 – tej, na ktorom sa zúčastnila aj naša Stredná priemyselná škola stavebná a geodetická: Čo Vás viedlo k uskutočneniu kultúrneho podujatia a prečo ste sa rozhodli založiť tradíciu čaju o 5-tej? Bola to Vaša premiéra alebo ste akcie podobného charakteru niekedy organizovali? Aký je Váš vzťah k mestu Košice? Študujete vraj celý život...Aké zážitky zo školských lavíc Vás počas života stretli? Máte celoživotné krédo? Chceli ste čajom o 5-tej odkázať absolventom našej priemyslovky, študentom a Košičanom nejaké posolstvo? Kde vás najbližšie zastihneme? Aká recepcia vás čaká?

  • 25. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 607x
  • 0
reklama
Beseda s ministrom obrany Františkom Kašickým

Andrea Bérešová

Beseda s ministrom obrany Františkom Kašickým

V súčasnosti pán Kašický už ministrom obrany nie je, no mňa jeho ministerské pôsobenie veľmi zaujalo. Samotná beseda sa konala 29.10.2007.

  • 24. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Maturita 2008

Andrea Bérešová

Maturita 2008

V dňoch 11. – 14. marca 2008 prebehli na našej škole písomné maturitné skúšky zo slovenského, anglického, nemeckého jazyka a matematiky. Väčšina študentov si zvolila formu B. Formu A si zvolili len ozaj znalí angličtinári.

  • 24. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu