reklama

Výmenný študijný pobyt na VŠB-TU v Ostrave

Dnes mi prišiel email od koordinátorky štipendijných programov so žiadosťou o spoluprácu s mojou skúsenosťou s výmenným pobytom. Tak snáď raz opäť niečo krátke zdieľam so svojimi nasledovníkmi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Môj výmenný pobt trval v intervale 01.09.2015-30.11.2015, t.j. v záverečnom treťom doktorandskom ročníku interného štúdia, kde sa mi naskytla príležitosť zažiť mnoho výletov, exkurzií hlavne po odbornej stránke.

Hornicko - geologická fakulta v spolupráci s Fakultou strojní boli mojou alfou a omegou pri vybavovaní akýchkoľvek náležitostí. Cieľom výskumného pobytu bolo naplniť obsah dizertačnej práce: „Návrh metód eliminujúcich chyby topografických dát z inerciálnych navigačných systémov,“ z pohľadu viacerých odborníkov rôznych oblastí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prvou akciou, akej som sa mala možnosť zúčastniť bola konferencia konajúca sa v Horní Lomne (65. let Fakulty strojní), tá obohatila môj pohľad na vedu z hľadiska prínosných prezentácií a vystupovania starších a skúsenejších odborníkov.

Ďalším podujatím, kde som aktívne vystúpila s príspevkom: „Prínos inerciálnych navigačných systémov pre hodnotenie úplnosti kartografických diel,“ bola konferencia Digitální technologie v geoinformatice, kartografii a dálkovém průzkumu Země, ktorá sa konala na akademickej pôde Stavební fakulty ČVUT v Prahe.

Zúčastnila som sa exkurzie do mesta Most a absolvovala som s ním spojenú prehliadku areálu technológií ťažby uhlia v podzemí a na zemskom povrchu (veľkolom ČSA, důl Centrum).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Okrem absolvovania týchto aktivít bol zahraničný pobyt prospešný z hľadiska publikácií, ktoré mám celkovo dve a získania praktických informácií do dizertačnej práce.

Prácu som mala možnosť konzultovať s kartografom z HGF VŠB-TUO, s pracovníkom z VÚGTK v Prahe z pracoviska GIS a s pedagógmi FS VŠB-TUO. V praxi som spolupracovala so spoločnosťou Net4Gas, ktorá prebiehala za účelom získania dodatočných praktických meraní v teréne.

Prezentácia a obohatenie mojich rovesníkov o informácie o predmetnej dizertačnej práci, či pohľad na doktorandské štúdium na Slovensku boli súčasťou seminára doktorandov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zážitkov, akcií, kurzov, exkurzií, konferencií, seminárov, ktoré obohatili moju osobnosť a odbornú spôsobilosť bolo mnoho. Výsledkom je úspešné ukončenie doktorandského štúdia, publikácie, ale aj spomienky na príjemné okamihy, či získanie nových kontaktov v osobnej aj pracovnej sfére.

Andrea Bérešová

Andrea Bérešová

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  21x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu