reklama

Dávno som neblogovala...

asi mám pocit zdôveriť sa PC, papieru a ceruzke. Len-tak ma napadlo niečo hodiť na blog. Na strednej škole som písavala viac článkov, reagovala som na kadejaké informácie pohybujúce sa v mojom okolí, no odkedy som na výške sa mi život radikálne zmenil...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nezahodila som moje obľúbené botasky, triko, rifle ani mikinu, nezmenila som svoje oblečenie ani svoje správanie, ani svoje pripravovanie sa na vyučovanie.

Zmenili sa mi priority, životné ciele, organizácia práce a voľného času, spoznala som za tie 2 roky nových ľudí, preskákala som si nové pracovné pozície. Začala som myslieť na to, čo chcem v živote dosiahnuť, akej profesii sa chcem venovať.

Vyskúšala som si brigádnicky predavačku kvetov na trhu i v obchode, poštárku pracujúcu na nočné zmeny, geodetku v kancelárii i v teréne, pomocnú silu v pekárni, prácu v upratovacom servise, aj roznos letákov na ,,nezaplatenie." Byť študentkou je v dnešnej dobe výhodné, usilovný človiečik si čo-to zarobí. Ale študentský život nie je lacný - škola, cestovanie, ponocovanie, diskotékovanie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čas strávený s pohodovými ľuďmi sa oceniť nedá. Je to najlepší pocit, ak Vám niekto povie: ,,Urobil si to dobre, je to správne, mám Ťa rád, bez Teba by sme to tu nezvládali..." Ale chvíle sú aj oveľa ťažšie každodenné stesy na nás číhajú za každým rohom:-)

Mala som len pocit dnes vysloviť jedno prosté ĎAKUJEM ľuďom, ktorí ma vychovali, pretože dnes, ako 20 - ročná si uvedomujem, že najdôležitejšia vec je robiť čo ma baví, pracovať s radosťou vo dne i v noci, byť s ľuďmi, ktorí sú spoľahliví a pravdovravní...

Andrea Bérešová

Andrea Bérešová

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  21x

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu