reklama

Waw, dnes som bola v PL :D

Áno dobre hádate u susedov v Poľsku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

17.november 2009 pre žiakov a študentov deň voľna pre pracujúcich oddych štátneho sviatku a my sa celá rodinka vyberieme do Poľska na nákupy. V aute máme diskusné fórum v duchu revolúcie, veď pred 20 - timi rokmi v auguste som sa narodila, pred dvoma rokmi som mala na deň študentstva stužkovú slávnosť, v rádiu znejú piesne Karla Kryla:)

Hranicami sme doslova ,,prefrcali," nikto nás nezastavoval a v Krosne sme boli už aj zaraz. Len toľko Vám poviem: ,,Oplatí sa!" Cukrovinky, vianočné ozdoby, u nás si každý člen rodiny odniesol módnu vychytávk:)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď si ocino kúpil kabát, mamina a ja taktiež to už je čo povedať. Miestny sa nás v pohode pýtali, či chceme platiť zlotymi alebo eurom. To je krajina, kde berú dve meny:)

Waw potešila ma dnes tá iná kultúra:)

Andrea Bérešová

Andrea Bérešová

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  21x

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu