reklama

Anketa na TUKE

Zahlasuj v študentskej ankete a ZÍSKAJ motivačné štipendium 100 EUR - zlepší kvalitu výučby na TUKE...www.tuke.sk/ankety...nasledujúci letáčik s takýmto textom ma "MOTIVOVAL" hlasovať a následne o tom blogovať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Samozrejme ankety sa môže zúčastniť len študent Technickej univerzity v Košiciach a to cez IS MAIS. Prihlásením sa do systému vyplní študent anketu týkajúcu sa kvality výúčby zimného semestra 2011/2012 so zameraním na jeho predmety, ktoré v rámci odporúčaného štúdijného plánu absolvoval.

Vyskytli sa tam, otázky:

1. Zvládnutie ktorého predmetu Ti robilo najväčšie problémy?

2. Pre ktoré predmety neboli k dispozícii študijné materiály v primeranom množstve alebo kvalite?

3. V ktorom predmete sa najviac a zbytočne opakovalo učivo z iných predmetov?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

4. V ktorom predmete si bol(a) najmenej spokojný(á) s prístupom prednášajúceho?

5. V ktorom predmete si bol(a) najmenej spokojný(á) s prístupom cvičiaceho?

6. V ktorom predmete si bol(a) najmenej spokojný(á) s odbornou úrovňou prednášajúceho?

7. V ktorom predmete si bol(a) najmenej spokojný(á) s odbornou úrovňou cvičiaceho?

8. V ktorých predmetoch nezodpovedal rozsah učiva vymedzenému času na prednáškach?

9. V ktorých predmetoch nezodpovedal rozsah učiva vymedzenému času na cvičeniach?

10. V ktorých predmetoch podľa Teba skúšajúci na skúške hodnotil neobjektívne?

11. V ktorých predmetoch podľa Teba cvičiaci hodnotil neobjektívne?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

12. Ktorá odpoveď najlepšie vystihuje Tvoj vzťah k tomu, ČO študuješ na TUKE:
a. študujem to, čo som chcel(a) a som na TUKE spokojný(á)

b. študujem to, čo som chcel(a), ale som na TUKE sklamaný(á)

c. chcel(a) som pôvodne študovať niečo iné, ale štúdium na TUKE ma začalo baviť

d. chcel(a) som pôvodne študovať niečo iné a štúdium na TUKE ma nebaví

e. iná odpoveď:

13. Ktorá odpoveď najlepšie vystihuje Tvoj vzťah k tomu, AKO študuješ na TUKE:
a. štúdium je pre mňa priorita a snažím sa dosahovať čo najlepšie výsledky

b. štúdium musím prispôsobiť aj iným aktivitám (napr. zárobková činnosť alebo šport)

c. študujem a to je základ – stačí mi, aby som prešiel/prešla

SkryťVypnúť reklamu
reklama

d. iná odpoveď:

14. Čo máš ešte na srdci? (Napíš svoje pripomienky, návrhy, námety):

Pri každej z nasledovných 14. otázok bola možnosť voľby medzi predmetmi zo zimnho semstra. Celkovo pre mňa boli najzaujímavejšie posledné tri otázky. Táto anketa ani nemala byť podľa môjho názoru o konkrétnych predmetoch, ale o kvalite výučby t.j. prístupu. Ak by za ňu nebola odmena (v podobe motivačného štipendia) málo študentov by sa vyjadrilo (napr. aj ja) a takto by to byť nemalo, študenti by sa mali "dočkať," takého prístupu na hodine, aby ich študovať bavilo a zadania by robili, preto lebo ich odprednašaná problematika zaujíma, nie preto lebo "MUSIA." Ankety by mali dávať vyučujúci po absolvovaní predmetu svojej skupine, aby sami vedeli, čo na svojich hodinách zlepšiť, aby boli zaujímavejšie....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veľmi ma mrzí, že sa na TUKE nikto nikdy nepokúša niečo zmeniť, študenti sa bavia len mimo školy a nemôžu nič (žiadnu pripomienku) povedať nahlas, pretože "NEDOŠTUDUJÚ"!!!

Chem tomu dať celkom kladný pohľad, no nič pozitívne ma v tomto smere asi ani neinšpiruje...

Andrea Bérešová

Andrea Bérešová

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  21x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu