reklama

Viedeň-Melk-Salzburg

Cestopis o tom ako som ochutnala kávu vo Viedni, či pravé Mozartove guličky.. Nabudúce to bude Zacherova torta a pravý šnicel..:)Kiežby som v tomto kraji mohla ostať dlhšie, pozrela by som si toho oveľa viac, ak tam niekto pôjdete berte ma zo sebou, chcem sa vracať na pekné a výnimočné miesta znova a znova...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)

Náhly a pekný zážitok som v rodinnom kruhu absolvovala 29.6-3.7.2011, bol ním výlet do Viedne. Výhodou bol autobus, spolu so sprievodcom, kde som sa dozvedela maximum informácií o mentalite rakúskeho obyvateľstva, historické medzníky, geografické údaje, klimatické, sociálno-spoločenské pomery a rôzne iné biografické fakty o monarchii:) Cesta bola príjemná len sedemhodinová, okruh autobusom Viedňou, potom prechádzka námestiami, ošiaľ nákupov, suvenírov... Posedenie na káve sa nekonalo, postačilo nám aj starbucksové cappucino na cestu, ktoré bolo mega veľké a stálo 4 Eurá, mňam. Po tejto doobedňajšej nádhere sme sa prešli záhradami Belveder, potom cesta na hotel Color do BA, kde sme prespali a hor sa do sídla Sissi - Schoonbrun, tam pár fotiek v záhrade a hlavne výhľad z Glórie a utekačky do busu, pretože nás čaká cesta do Melku, veď sme na poznávacom výlete. V Melku je krásny kláštor a mestečko, kde bola aj ochutnávka tradičnej marhuľovice z tunajšej oblasti, pripomína mi ju mušt odložený v domácej vitrínke. A to najlepšie príde až v Salzburgu, kde sme spoznali uličku nákupov, Mozartov dom a tradičné Mozartové gule, ktoré sa vyrábajú len v 1 cukrárni na svete, majú strieborno-modrý alobal na rozdiel od klasických červeno-zlatých, ktoré je možnosť dostať v akomkoľvek supermarkete. Poslednou kvapkou síl sme sa šplhali do Hitlerovho hniezda v Nemecku a potom hor sa domov. Tri mestá za tri dni, krása, zážitok nadovšetko :)

Andrea Bérešová

Andrea Bérešová

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  21x

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu